Leírás

Mindenféle gondolat amit csak nem szégyenlek leírni és képekben nem tudom (akarom) továbbadni a világ azon részére amelyik azt befogadja, vagy nem. Többet nem mondhatok...

Modell(eke)t keresek.

Mivel még mindig szeretek fotózni, és mert van számos és számtalan 5letem. Ezért dekoratív/provokatív/átlagos/átlagon felüli/érzéki/bevállalós leányzó(ka)t keresek. Nagyon fontos dolog, ne lakj távol kicsiny városomtól, sőt az volna a legjobb mindkettőnk számára, ha Te is Kazincbarcikán éldegélsz. Merthogy mi van akkor, ha hirtelen felindulásból fotózás elkövetése várható. Ezen esetben rontja a képi végeredményt a zidő.
Minden alkatú leányzó érdekel, csak fotogén legyen, és nagykorú.
A válságra és jelen pénzügyi helyzetemre való tekintettel, csak a pénz lehet akadály...
Levél HUTI-nak, a KAPCSOLAT és... oldalon.

Brasil

2011.03.30. 17:17 Póló16

Nem különösebben érdekel eme nagy ország. Viszont van cserébe 1 éjszakai zaklatóm. Pont efféle kabát/mez volt rajta hajnali 1 kor. Már nem a kevesebbik alkalom után vagyunk. A nevét még nem tudom. Csak szeret dobálózni éjszaka. Kiváltképp örültem neki. Nem túl kicsi kutyám meg nagyon nem értékeli mikor kaviccsal, később felbuzdulva öklömnyi kövekkel dobálja eme barom. Jól nevelt (azt gondolom) csávóként szólottam nem kéne már elmenni innen.
-Nem! Utána kérdeztem az anyukájával miért nem szórakozik.
Zokon vette. A kutyusom életére törő mondat fakadt ki belőle, feléje meg Én voltam nagyon megértő, hasonló képpen...

Korábban már bevallota, csak szórakozik. Remek szórakozás mondhatom. Az sem zavarta mikor mondtam néki a nagy ugatásra felkel a gyerek. Nem érdekelte.
Már nagyon várom mikor örvendeztet ismét. Jut eszembe azért lefotózom a dobált "kavicsokat", itt ni.
Zaklatas_01k.jpg

komment

Címkék: fotó Zaklatás Bosszantó

süti beállítások módosítása