Leírás

Mindenféle gondolat amit csak nem szégyenlek leírni és képekben nem tudom (akarom) továbbadni a világ azon részére amelyik azt befogadja, vagy nem. Többet nem mondhatok...

Modell(eke)t keresek.

Mivel még mindig szeretek fotózni, és mert van számos és számtalan 5letem. Ezért dekoratív/provokatív/átlagos/átlagon felüli/érzéki/bevállalós leányzó(ka)t keresek. Nagyon fontos dolog, ne lakj távol kicsiny városomtól, sőt az volna a legjobb mindkettőnk számára, ha Te is Kazincbarcikán éldegélsz. Merthogy mi van akkor, ha hirtelen felindulásból fotózás elkövetése várható. Ezen esetben rontja a képi végeredményt a zidő.
Minden alkatú leányzó érdekel, csak fotogén legyen, és nagykorú.
A válságra és jelen pénzügyi helyzetemre való tekintettel, csak a pénz lehet akadály...
Levél HUTI-nak, a KAPCSOLAT és... oldalon.

Oda, és nem vissza...

2012.12.04. 12:39 Póló16

foto-0031_1354617551.jpg_1000x622

Régen volt már, még emlékszem, s igaz volt, de csak ott.
Utaztam vonaton a belvárosból a külső perembe, hova 4 vonat is mené. Biza nem figyeltem oda rendesen. Mert az útvonal nem ugyanaz, csak a cél. Ezt elnéztem, nem a C re száltam. Néhány perc vonatocska után bizony konstatáltam, ezt még nem láttam tájnak idejövest. Máris fagyott belém a tudat, soká fogok megérkezni. Azon pillanatok után nemsokkal 2 kalajbá máris kérte jegyem. Ráncolták is homlokuk, Ők is tudták nem az jó vonatra szálottam. Nó problem, hisz eme ténykedés után, megállt a vonat. Leszáltunk, jegyautómata nyomogatás, vissza a Banhoff-ba. Nem büntettek meg, és egy ingyen jegyet kaptam a visszaútra. Itt már tudtam hova száljak, Winterthur "C".
S eme táblát meglátva, észbe jött miként jártam ama régen az alpesi nyárban. Néhány képet készítve gondoltam, ez nálunk itt Hungarysztánban, kicsit másként történt volna. Nem csoda, eufólia is messze van, hátmég európa, az Aurórán innen...

komment

Címkék: fotó kaland

süti beállítások módosítása