Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Leírás

Mindenféle gondolat amit csak nem szégyenlek leírni és képekben nem tudom (akarom) továbbadni a világ azon részére amelyik azt befogadja, vagy nem. Többet nem mondhatok...

Modell(eke)t keresek.

Mivel még mindig szeretek fotózni, és mert van számos és számtalan 5letem. Ezért dekoratív/provokatív/átlagos/átlagon felüli/érzéki/bevállalós leányzó(ka)t keresek. Nagyon fontos dolog, ne lakj távol kicsiny városomtól, sőt az volna a legjobb mindkettőnk számára, ha Te is Kazincbarcikán éldegélsz. Merthogy mi van akkor, ha hirtelen felindulásból fotózás elkövetése várható. Ezen esetben rontja a képi végeredményt a zidő.
Minden alkatú leányzó érdekel, csak fotogén legyen, és nagykorú.
A válságra és jelen pénzügyi helyzetemre való tekintettel, csak a pénz lehet akadály...
Levél HUTI-nak, a KAPCSOLAT és... oldalon.

Jézus él!

2011.05.30. 19:57 Póló16

... és dugja a feleségem.
Szerintem.

Néhány hete történhetett, de nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget (bár nem első eset, de könnyelműnek 6 6 a dolog, remélem nem az). Ügyködéseim folyamodványaként, 2-4 alkalommal is az ominózus éjszaka eme férfiú nevét hallottam feleségem szájából élvezések közben-alatt.
Nem kérdeztem.

Rá pár napra, azaz pontosan éjszakára. Ismét az ő nevét hallatta, mindig. Biztos vele is jó lehetett, gondoltam. Ezen hangok és név után már azért kérdőre vontam. Aszt mondta nem dug Jézussal. Remélem tényleg nem. Bár alkalom adtán esetleg, még jól is jöhet az ismeretsége. Jelen politikai helyzet szülhet bármit...

Tegnap éjszaka is ügyködtem benne és rajta, minek folyamodványa, igaz halkabban, de bekövetkezett. Viszont már megint nem engem magasztalt, hanem... na kit? Hát biza Jézusunkat.
Ismét nem szóltam.

Most visszagondolva régis-régi dugásokra, azért nem mostanában kezdődött eme viszony köztük. Még jobban el és gondolkozva a dolgokon, hallottam Én ám más nevet is. Volt valamiféle Mária is... Na Őt már inkább látnám esetleg élvezném a zágyunkban. Csodálkozom, mert nem enged (még) más leányt a lepedőre és rám.

Nagyon nem tudom mit gondoljak.
Párszor próbáltam azért rávenni, mi lenne ha 2 a kislány velem, de nem. Akkor meg mit keres Mária (is) a zélvezések hangján.
Nélkülem se nem akar, és velem se más puncit nyalni, miért hallom akkor?

Remélem, ma este csak kapok valamire választ?, mit kéne kérdezni?, kitől???

Mit szólna, ha Én meg valami mitikus punci nevét hallatnám?

komment

Címkék: szex

süti beállítások módosítása